Servicebetingelser
Generelle betingelser ved bestilling af en tekniker:
Et servicebesøg kan selv under reklamationsretten være mod betaling. Inden du bekræfter din bestilling, anbefaler vi derfor at du afklarer:
- om årsagen til fejlen/manglen skyldes udefra kommende årsager og ikke fejl på selve produktet.
- om fejlen er beskrevet i brugsvejledningen og om du evt. selv kan afhjælpe den. Det kan måske dreje sig om en indstilling af produktet eller at installationen af produktet har ændret sig.
- om der er reklamationsret på produktet og at have købskvitteringen klar når teknikeren kommer.
Bestiller du service på vegne af andre, skal du være opmærksom på, at det er den, der bestiller, der hæfter for betalingen.
Husk at have din købskvittering klar, hvis du vil benytte dig af de fordele, der kan komme på tale, hvis produktet er indenfor reklamationsperioden.
Vores reparationsservice består af:
- Forberedelsen af teknikerbesøget herunder planlægning og evt. nødvendig hjemtagning af reservedele til besøget.
- Selve teknikerbesøget inkl. kørsel & bil.
- Efterbehandling.
Efterbehandlingen er en integreret del af vores service og har til formål at følge op på, at teknikerbesøget har tjent sit formål. Efterbehandlingen bidrager til løbende at forbedre afviklingen af teknikerbesøg med udgangspunkt i den feedback, som vi får.
Personoplysninger, som vi modtager i forbindelse med online booking, vil blive behandlet i overensstemmelse med dansk lovgivning i forhold til GDPR. Der indsamles alene oplysninger til brug for afvikling af teknikerbesøget og eventuelt betaling af dette.
I de tilfælde, hvor teknikerbesøget ikke er omfattet af reklamationsretten, udgør Grundtakst/Grundgebyr (i visse tilfælde indregnet i fastpris) en gennemsnitspris til dækning af generelle omkostninger ved udkald, herunder bl.a. kørsel, bildrift og administration, i overensstemmelse med konkurrencestyrelsens regler.