Kogeplade viser fejl E5

Senest opdateret 10-01-2020 06:29

Problem

  • Kogepladen viser fejlkode E5 

Gælder

  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning

  1. Frakobl strømmen i mindst 30 sekunder. Tilslut strømmen, og tænd igen. Kontroller om problemet er løst.

  2. Kontroller om kogepalden / komfuret er tilsluttet korrekt.

  3. Tjek om der er sprunget en sikring. Hvis der sprunget en sikring skal du udskifte den og derefter prøve problemet er løst.

  4. Hvis ovenstående ikke løste problemet, anbefaler vi at du booker besøg af en vores specialuddannede serviceteknikere.
    Du kan døgnet rundt nemt bestille et servicebesøg online, og selv vælge den ønskede dato for besøget.
Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.