Kogeplade viser fejlkode E8 / E822

Senest opdateret 22-12-2022 10:34

Problem

  • Kogepladen viser fejlkode E8 eller E822 i displayet

Gælder

  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning

  1. Fejl E8 / E822

    Fejlkode E8 eller E822 angiver, at produktet har registreret en kommunikations fejl som kan skyldes at, det kun er sluttet til én fase eller at der sprunget en sikring.

  2. Kontroller elforsyning

    Kontroller tilslutningen eller om sikringer er sprunget. Kontakt evt. den autoriserede elektriker, som installerede produktet.

  3. Nulstil kogepladen

    Afbryd for strømmen til kogepladen og tænd igen efter ca. 30.sekunder. Prøv derefter kogepladen igen.

  4. Book en tekniker

    Hvis ovenstående ikke løste problemet, anbefaler vi at du booker besøg af en vores specialuddannede serviceteknikere.
    Du kan døgnet rundt nemt bestille et servicebesøg online, og selv vælge den ønskede dato for besøget.
Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Reservedele og tilbehør
Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.